Jumaat, 17 Disember 2010

SEORANG AKU

Kenali diriku .. huhu .. name is MUHAMMAD IZWAFI .. dilahirkan di HOSPITAL TANAH MERAH, KELANTAN .. lahir ke dunia pada 20 APRIL 1993 .. memulakan pembelajaran di TADIKA AN-NAJMI, dan selepas itu di SK SULTAN OMAR dan kini telah menyambung pelajaran di SMK SULTAN OMAR yang terletak di DAERAH DUNGUN .. cita-citaku adalah ingin menjadi seorang TENTERA UDARA .. hobiku pula ialah SURFING INTERNET dan BERBASIKAL .. tahun nie aku akan menduduki PEPERIKSAAN SPM .. harap-harap aku dapat LULUS semua matapelajaran, tak dapat A pun takper, janji aku berusaha bersungguh-sungguh.. kalau nak dikatakan aku taknak A tu, tipu la kan, tapi kalau dah tak boleh sangat nak buat camner kan, lagipun aku nie bukannye GENIUS sangat pun .. aku harap IMPIAN ku menjadi satu REALITI dan bukan hanya ANGAN-ANGAN .. akan ku BALAS JASA IBUBAPA ku selama mereka menjaga aku dari kecil hingga dewasa .. begitu juga pada GURU ku, akan ku balas jasanya kerana telah MENGAJAR aku dari TIDAK PANDAI sehingga menjadi PANDAI ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan